Faci fred o faci calor, aquest divendres castanyada!

Aquest divendres celebrem la Castanyada a la plaça Ferran Reyes a partir de les 17h. Gràcies a la participació comunitària del barri hi haurà propostes per tots els gustos i edats! L’AFA de l’escola Emili Juncadella dinamitzarà un taller de màscares i l’AFA de l’escola Octavio Paz explicaran contacontes castanyeros! El professor Fernando de l’INS Dolors Aleu farà un tastet de QI Gong i el Casal de la Gent Gran Navas oferirà una classe de country. Per acabar, joves de l’INS Dolors Aleu han preparat actuacions musicals i punxa discos. A més, el voluntariat de T’Acompanyem i alumnes de l’APS de l’INS Dolors Aleu s’encarregaran de cuinar les castanyes i l’Equipament Integral Meridiana oferirà, com cada any, panellets i xocolatada. Us esperem a la plaça amb música, castanyes i panellets!