El Joc de les Ciutats del Món – Treball Globalitzat a 2n d’ESO

Els departaments de Ciències Socials, Anglès i Matemàtiques es coordinen en el Treball Globalitzat per Projectes de 2n d’ESO. El projecte d’aquest primer trimestre ha tractat sobre les ciutats i les aglomeracions urbanes del planeta. A través d’aquest tema hem treballat les tres matèries involucrades i també la capacitat de treball col·laboratiu ja que l’alumnat s’ha organitzat en equips de 4 o 5 persones. El producte final del projecte ha estat la creació d’un joc de taula relacionat amb la temàtica treballada. A continuació podeu veure alguns dels jocs de taula que han creat els nostres alumnes i podeu comprovar que han fet molt bona feina. A més el darrer dia del projecte, després de les presentacions corresponents, hi vam poder estar jugant i vam passar una estona ben divertida!