Disseny del nou mur del pati de l’institut

Aquests dies s’està produint a l’Institut una acció conjunta d’alumnes, una associació d’art urbà (Rebobinart) i diferents grafitters per decorar el mur del pati. El taller va tenir molt d’èxit entre els alumnes, ja que tenien un interès en aprendre a pintar amb la tècnica del spray. Es va poder fer un treball net i efectiu amb el mur del pati. El mural que ha quedat és agradable, vistós i aporta calidesa a l’espai. Hem de donar les gràcies a tots els participants: el resultat és un èxit.

dsc_2831 dsc_2832 dsc_2833 dsc_2835 dsc_2836 dsc_2838 dsc_2843 dsc_2845

01ies_joanfuster_tallernov 02ies_joanfuster_tallernov 03ies_joanfuster_tallernov 04ies_joanfuster_tallernov 05ies_joanfuster_tallernov 06ies_joanfuster_tallernov 07ies_joanfuster_tallernov