DIA INTERNACIONAL CONTRA L’ASSETJAMENT ESCOLAR

El dia 2 de maig es va celebrar l’acte de reconeixement de les escoles participants del projecte pilot “Jo a això no hi jugo”. Alumnes del nostre centre han assitit juntament amb sis centres educatius més de la ciutat de Barcelona.

Compartim que el resultat de l’acompanyament de Save The Children i SEER, al programa PDA Bullying, ha originat la certificació a les escoles i als instituts participants en un seguit de bones pràctiques en l’assetjament escolar, per un termini de dos cursos, aquest i el proper.

Enhorabona per la feina realitzada!!