Convocatòria d’eleccions al consell escolar

L’institut celebrarà en els propers dies les eleccions al consell escolar amb les diferents dates d’interès: el 30 de novembre es farà la votació del professorat (14:30h) i de pares i mares (18:30h) i l’ 1 de desembre la votació d’alumnes i del PAS.

Calendari previst:

• El cens electoral està exposat al taulell d’anuncis del centre fins l’11 de novembre.
  • Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant escrit al director del centre entre el 9 i el 11 de novembre.
  •  Les candidatures seran proclamades i publicades al taulell d’anuncis del centre el 15 de novembre.
  •  La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit al president de la mesa electoral abans del dia 11 de novembre.
  •  El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals del sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes es farà el dia 10 a les 12h a la secretaria.
  •  Les votacions es faran entre el 28 de novembre i el 2 de desembre de 2016.

Membres a renovar:

Alumnes: Germinal Font, Arnau Riu