AVÍS: compra de llibres i llicències

Us demanem que espereu a setembre per fer la compra dels llibres digitals i de les llicències digitals per tal de poder vincular-los a l’adreça de correu electrònic que l’Institut facilitarà a cada alumne/a a principis de curs amb el nou domini @insdolorsaleu.cat. Us recomanem que feu la compra directament a les editorials i seguint les instruccions que trobareu en aquest enllaç.

La resta de llibres i material escolar el podeu adquirir des de ja mateix. Us recomanem que compreu els llibres de text a Iddink (tindreu descompte). Trobareu la informació per fer-ho a la pestanya Ecobooks 2022-23.

1. admin Autor de l'article

Hola,

Els nous dominis ja estan activats. Ha de funcionar amb la mateixa contrasenya que l’anterior domini. Per exemple, si abans el correu era nom.cognom@insjoanfuster.cat ara el correu serà nom.cognom@insdolorsaleu.cat. Heu d’anar a gmail.com, introduir-hi aquesta nova adreça i a continuació quan us demani la contrasenya fer servir la mateixa que amb l’anterior domini.

Si teniu qualsevol problema, no dubteu en contactar per telèfon.