2ª edició del projecte Creadors En Residència amb alumnes de 2n d’ESO

Hem engegat la 2ª edició del PROJECTE CREADORS EN RESIDÈNCIA a l’ INS JOAN FUSTER amb els alumnes de segon d’ESO.

Aquest curs ens han assignat com a entitat cultural La Central del Circ i com a creadora resident la companyia En Diciembre.

El passat 27 de setembre vam tenir l’oportunitat de conèixer als responsables i als artistes que ens acompanyaran en el procés aquest curs i de visitar la Central del Circ.

La Central del Circ és un espai per a la creació d’espectacles de circ, que posa a disposició de l’artista recursos per a l’entrenament, assaig, creació, investigació i formació continuada.

Al llarg del curs compartirem la nostra experiència a través del següent blog: http://blocsenresidencia.bcn.cat/joanfuster1819/wp-admin

Us convidem a llegir-nos!!!