“20 Songs Tag”: el tercer projecte de Fuster Englishtubers

Aquesta setmana hem presentat el tercer projecte de l’optativa “Become an Englishtuber” amb alguns alumnes de 1r d’ESO.

Un “20 Songs Tag” és un vídeo de YouTube on s’atribueix una cançó per 20 categories diferents; com per exemple: cançó preferida, cançó que em recorda a algú, cançó de la meva infantesa, etc.

En acabar, hem gravat i editat un vídeo on, a banda de dir el nom i el cantant de la cançó, hem afegit una breu explicació i fragments d’algunes cançons escollides.

A les parets de l’aula d’idiomes, hem elaborat una llista analògica de Spotify per què tots puguem conèixer cançons diferents.

Amb aquest projecte hem descobert que la música ens acosta a persones, indrets i records inoblidables.