Avaluació i millora

Es proposa fer una presentació i una avaluació del procés d’aplicació de l’EDC amb una temporització anual, és a dir, a l’inici i a final de curs. L’avaluació de l’EDC es durà a terme a través de diferents accions:

• la inclusió de les actuacions a la Programació General Anual (PGA),
  • la presentació al claustre i al consell escolar la PGA a inici de curs
  • l’avaluació al final de curs a partir dels indicadors i els criteris d’acompliment
  • el retiment de comptes a final de curs al claustre i al consell escolar
  • la implicació de tots els membres del claustre i amb responsabilitats.

Afegir que la comissió digital participa també en el procés, coneix els objectius marcats, així com les activitats i els criteris pels quals es podrà comprovar si els objectius s’han assolit.

Tanmateix afegir que l’equip directiu amb la comissió digital coordina els membres responsables, per executar i avaluar les diferents activitats a final de curs.

L’avaluació de l’Estratègia Digital serà supervisada també per l’equip de  direcció, que és qui determinarà la viabilitat de fer canvis en la temporització o en els agents participants d’algunes de les activitats.

Una avaluació anual per fer el seguiment de l’acompliment dels objectius marcats, es considera suficient per poder avaluar l’Estratègia Digital i fer les modificacions que calgui cada curs.

L’avaluació proposada hauria de permetre atendre també, en la mesura del possible:

• la gestió de les incidències dels dispositius,
  • el manteniment i l’actualització de la web, les xarxes social i, l’entorn virtual d’aprenentatge,
  • la gestió de l’inventari de dispositius,
  • el manteniment de les xarxes i la connectivitat, entre d’altres.