Jornada de portes obertes CFGM i Batxillerat

Durant les properes setmanes, abans de les preinscripcions postobligatòries, els centres educatius realitzaran les seves Jornades de Portes Obertes.
Aquestes jornades són un bon moment per conèixer com és el centre educatiu, el seu funcionament, els seus projectes, l’horari, etc.

Cada centre s’organitza de manera diferent, per aquest motiu, heu de visitar les pàgines web dels centres educatius per conèixer les dates i els horaris de visita. A continuació, teniu l’enllaç de diferents centres públics i privats :

PÚBLICS:

INSTITUT ENRIC BORRÀS

INSTITUT EUGENI D’ORS

INSTITUT LA BASTIDA

INSTITUT POMPEU FABRA

INSTITUT LA PINEDA

INSTITUT LES VINYES

INSTITUT BADALONA VII

INSTITUT ESCOLA DEL TREBALL

PRIVATS:

CES JOAN MARAGALL

COL·LEGI BADALONÈS

COL·LEGI CULTURAL BADALONA

MONLAU

LÓPEZ VICUÑA

– A la pàgina del Departament d’Orientació  trobareu tota la informació referent a l’orientació educativa i la preinscripció postobligatòria de l’alumnat de 4t d’ESO.

– Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el Departament d’Orientació via correu electrònic: e.lanero@iecaritg.cat

– Les visites a centres educatius, per part del Departament d’Orientació, encara s’han de determinar. Us mantindrem informats.