DIVENDRES 19 DONEM LES NOTES DE LA PREAVALUACIÓ DE BATXILLERAT

Biopoema

Que és un biopoema???
Els alumnes de català del professor Marc Fabregat, n’han fet un i els han penjat a la paret del passadís de la seva classe.

Per cert, un biopoema, és un poema sobre la vida d’un mateix.

Nova eina per comunicar-se amb el tutor/a

Aquest any, a l’Institut Enric Borràs estem intentant obrir un nou canal de comunicació famílies amb el tutor/a. Es tracta d’una aplicació de mòbil GRATUÏTA que es diu “Edvoice”.
Per mitjà d’aquesta aplicació les famílies podran:
– Conèixer l’assistència de l’alumne diàriament (absències i expulsions de l’aula).
–… Llegeix més»

Ens formem

Avui els Professors Pol Sole i Natàlia Pomareda de l’INS Bellvitge de l’Hospitalet de Llobregat ens han vingut a fer una xerrada per treballar en competències, on hem parlat de rúbriques, carpetes d’aprenentatge, grups de treball, projectes,… i hem agafat moltes idees per complementar la… Llegeix més»

Aquí reciclem

Amb aquest lema enceten la nostra campanya de reciclatge al nostre institut, per tal de sensibilitzar i conscienciar al nostre alumnat de la importància de separar els residus i així millorar el nostre entorn. Volem tenir un planeta més net !!!