ALUMNAT CICLES FORMATIUS ADMÈS AL CENTRE

Ja han sortit publicades les llistes de l’alumnat admès al centre de Cicles Formatius de Grau Mig i Superior.
Us posem també informació de la matrícula.

ALUMNAT BATXILLERAT ADMÈS AL CENTRE

Ja han sortit publicades les llistes de l’alumnat admès al centre de Batxillerat.
Us posem també informació de la matrícula.

ALUMNAT ESO ADMÈS AL CENTRE

Avui han sortit publicades les llistes de l’alumnat assignat als centres d’ESO i la llista d’espera.
En els següents enllaços teniu les dues llistes.

LLISTA D’ADMESOS AL PFI

Llista amb l’alumnat admès al PFI d’Auxilliar d’imatge personal: perruqueria i estètica.
El període de matrícula és de l’1 al 10 de setembre de 9:00 a 14:00

També us posem la documentació que cal portar per fer la matrícula.

2n d’ESO: COLÒNIES A RASQUERA

Alguns alumnes de 2n d’ESO han realitzat part del Treball de Síntesi a Rasquera. Com veureu han fet piragüisme, han visitat un parc eòlic entre d’altres activitats i, sobretot, han gaudit de tres dies junts.

3r d’ESO: COLÒNIES A BERGA

Alguns alumnes de 3r d’ESO han realitzat part del Treball de Síntesi al Berguedà. Han anat a la Casa de colònies Cal Candi i han visitat:
– La Colònia Vidal
– Camí del ferro
– El pont del Pedret
– L’església de Sant Quirze de Pedret
– El monestir Mon Sant Benet

A més a més han fet piragüisme, passeig amb bicicleta, escalada al rocòdrom, tir amb arc… I han gaudit de tres fantàstics dies junts!