.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA DELS CFGS.  CURS 2021 – 22

ALUMNES NOUS

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE QUE CAL PORTAR PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA:

• Original i fotocòpia del títol o resguard dels estudis requerits per cursar aquest cicle.
  • Fotocòpia del DNI i de la targeta sanitària.
  • 2 Fotografies mida carnet ( amb el nom i cognoms al darrera).
  • Full de la matrícula omplerta (el podeu demanar a consergeria)
  • Rebuts de l’entitat bancària d’haver efectuat els pagaments (taxes i material).
  • Per a l’alumnat menor d’edat: Fotocòpia DNI dels pares o dels tutors i fotocòpia dels llibre de família on hi ha els titulars del llibre i de l’alumne.

IMPORTANT – INFORMACIÓ MATRICULACIÓ CFGS (cal llegir-la abans de demanar cita prèvia i d’anar a fer la matrícula).

CITA PRÈVIA MATRICULACIÓ

MATRICULACIÓ DE BATXILLERAT I CFGM. Si encara no t’has matriculat de Batxillerat i de CFGM clica aquí (*)

BATXILLERAT

CICLES FORMATIUS GRAU MIG

CICLES FORMATIUS GRAU SUPERIOR

CFGS TÈCNIQUES EN ACTUACIÓ TEATRAL

PLA COVID-19

A continuació s’adjunta el pla d’organització del centre derivat per la COVID-19.

– Pla d’organització derivat de la Covid-19

XI MARATÓ DE RÀDIO A BADALONA

El passat divendres, 28 de maig, els alumnes de l’institut van participat a la “XI Marató de Ràdio” de Badalona.
Van fer un “Podcast” format per dos contes molt especials a càrrec de 1r d’ESO A on apareixia una visió alternativa de la llegenda de Sant… Llegeix més»

LA BELLA I LA BÈSTIA. EL MUSICAL

Vet aquí una vegada un jove príncep que vivia en un gran castell, i que,  encara que tenia tot  el que podia desitjar, era egoista, arrogant i malcriat.
Així comença l’obra “La Bella i la Bèstia”, l’adaptació i la direcció de qual ha estat a càrrec… Llegeix més»

ACTIVITAT DE CINEMA. 2n BATXILLERAT ESCÈNIC

El passat 23 d’abril, en el marc d’activitats per celebrar el dia de Sant Jordi, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat escènic va realitzar una activitat conjunta i compartida. A la sala d’actes de l’institut l’alumnat de 2n de batxillerat escènic va ensenyar a l’alumnat de 1r les escenes i els tràilers que han… Llegeix més»