ACTUALITAT

Presentació Treballs de Recerca dimecres 15 de gener

4 de febrer, dia mundial contra el càncer

El 4 de febrer es celebra el Dia Mundial contra el càncer, promogut per l’Organització Mundial de la Salut, el centre Internacional d’investigacions contra el càncer i la Unió contra el càncer amb l’objectiu d’augmentar la conscienciació i mobilitzar la societat per avançar en la… Llegeix més»

Scape Room

Els alumnes de 1r Batxillerat escènic van realitzar un Scape Room sobre l’assignatura de fonaments de les arts.
Van superar el repte i els hi van sobrar un parell de minuts. Van aprendre molt i s’ho van passar molt bé.

WhatsApp Image 2020-02-04 at 17.48.33

WhatsApp Image 2020-02-04… Llegeix més»

Taller RCP amb 4t ESO

La passada setmana una infermera i un infermer del CAP van fer un taller a l’alumnat sobre reanimació cardiopulmonar (RCP). Els van ensenyar com actuar en cas de trobar-se amb una persona que hagués patit algun accident i els passos que calen seguir per ajudar-la. Va… Llegeix més»

Taller família + alumnes 1r,2n i 3r ESO

A principis de novembre les famílies dels alumnes de primer, segon i tercer de l’ESO van poder compartir una estona a l’institut amb l’alumnat. Junts van participar en un taller de punts de llibre.

ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜISTICA PER A ESO

Ja ens estem preparant per a les estades lingüístiques d’ESO, subvencionades a través del Fons Social Europeu. Els dies 20, 21 i 22 d´abril anem a l´alberg de La Molina.
Una gran oportunitat per a l’alumnat d’ESO de l’Institut Eugeni d´Ors de Badalona!!