Dia de la dona

A La Bastida intentem treballar-hi tot l’any, però durants aquests dies estem fent activitats especials sobre què és el feminisme, per què s’hi lluita i què es conmemora. Juntament amb altres coses menys vistoses, hem decorat el nostre vestíbul i hem posat pòsters amb dones… Llegeix més»

Carnestoltes 2019

El proper divendres 1 de març celebrarem el Carnestoltes al centre. En aquesta diada participen tots els nivells educatius del centre: ESO, BATX, CFGM, CFGS i PFI. Es tracta d’una de les diades més importants a La Bastida per l’alta participació del nostre alumnat al… Llegeix més»

Diada de Nadal

Comença un any nou i volem celebrar-ho compartint amb vosaltres uns records de la darrera festa de Nadal, en la què el nostre alumnat va animar-se a cantar, tocar, ballar i demostrar que La Bastida’s Got Talent. Que en gaudiu!