Programa de fruites i hortalisses

Us informem que acabem d’iniciar el programa de fruita i hortalisses en el marc dels Programes Escolars que consisteix a promocionar el consum de fruita i hortalisses entre el nostre alumnat.

És una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva mitjançant el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural de la Generalitat de Catalunya.

Durant els mesos de març, abril, maig i juny rebrem fruita que els alumnes consumiran per esmorzar dins del recinte escolar.

Aquesta setmana ja hem començat a repartir la fruita corresponent al mes de març i ens han portat: taronja, poma, plàtan i mandarina.

A més, participarem a un taller que vindran a fer-nos al centre per Cicle Inicial (2n de primària) on a través del joc i la teatralització, els infants donaran un cop de mà a una pagesa, per descobrir el valor de les fruites, les hortalisses i els productes làctics i el camí que recorren des del camp fins a la taula.

És important que les famílies conegueu l’existència del Programa, la importància de menjar fruites i hortalisses i l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els nens i nenes hàbits de consum saludable.

agora.xtec.cat/…03/af-fruites_triptic.pdf