Projecte educatiu

El nostre model educatiu integrat, reuneix totes les etapes educatives entre els 3 i 16 anys amb un projecte únic que permet un seguiment i enfocament evolutiu del nostre alumnat.  Aquest model de continuïtat, coherència organitzativa i metodològica, s’adapta als diferents nivells del nostre centre.

Des d’aquests pressupòsits l’Institut Escola aposta amb la seva nova creació, per poder engegar un projecte innovador, participatiu i compromès amb l’educació integral dels nostre alumnat, capaç de formar persones competents, autònomes i compromeses en la construcció d’una societat i món més just.

Es fomenta i treballa pel creixement personal i acadèmic del nostre alumnat a partir de la continuïtat formativa, metodologies d’aprenentatge globalitzat, projectes comuns, hàbits saludables, ecologisme, suport i acompanyament en tota l’etapa educativa dels nostres infants i joves.

El Projecte Educatiu de Centre s’estructura en tres grans apartats, en funció de les preguntes que intenta respondre:

• Qui som? Plantejament institucional.
  • Què pretenem? Prioritats educatives.
  • Com ho fem? Organització pedagògica i estructura educativa.

El nostre Projecte Educatiu de Centre és un document viu, per tant requereix la seva revisió i actualització periòdica atenent a les necessitats i circumstàncies del moment. Apostem també per la millora i innovació educativa en la construcció d’aquest nou projecte d’Institut Escola que requereix de formació contínua del professorat i canvis per millorar la qualitat educativa.