ENS VISITA JOAN SABATÉ: PROJECTE CATALUNYA I ESPANYA POLÍTIQUES

Aquesta setmana, ens visita l’actual subdelegat del Govern espanyol a Tarragona, el Sr. Joan Sabaté Borràs, com a familiar de l’alumna Júlia Torrado Orellana. Ha estat invitat a l’escola El Temple per fer una xerrada a 5è B i aportar molta informació com expert per desenvolupar el projecte Catalunya i Espanya polítiques que està treballant l’alumnat en aquests moments.

El Sr. Joan Sabaté ha ocupat càrrecs polítics com alcalde, diputat i senador. La xerrada ha estat molt amena i educativa. Al final li hem fet una entrevista on el secretari i el portaveu de cada grup de treball de classe anaven prenent nota de moltes informacions que donaven resposta a les preguntes generades durant el projecte. Moltes gràcies per aquesta visita ja que segur que els ha ajudat a entendre molt millor la nostra l’organtizació política.