Mesures preventives, de protecció i organitzatives amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2

Us informem de les instruccions que ha dictat el Departament d’Educació per al tots els centres educatius de Catalunya:

1. TANCAMENT DELS CENTRES: Els centres romandran tancats des del dia 14 de març i de manera indefina fins a nova ordre, però aquesta situació es pot revisiar o modificar en funció de l’evolució de la situació epidemiològica i d’acord amb les instruccions o directrius de l’autoritat sanitària i de funció pública.  Per la qual cosa us anirem informant puntualment dels possibles canvis i modificacions si n’ hi ha.
  2. ÀMBIT D’APLICACIÓ: Aquesta ordre afecta tot el professorat, personal d’administració i serveis i alumnat del centre.
  3. ATENCIÓ AL PÚBLIC: L’atenció a la comunitat educativa serà no presencial. Però si us calgués posar-vos en contacte amb el centre, per alguna circumstància o situació urgent, podeu escriure’ns al correu electrònic oficial i us mirarem de respondre al més aviat possible: a8046751@xtec.cat. Els canals de comunicació telemàtics entre alumnat i professorat també estan oberts i es poden mantenir aquests dies, com fem habitualment, mitjançant el correu corporatiu amb extensió @insventuragassol que té cada alumne/a amb el seu professorat.
  4. PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR: En relació amb el procediment de preinscripció escolar s’establiran els mecanismes necessaris per facilitar el lliurament de la documentació per als casos en què no es pugui fer aquest tràmit telemàticament. Quan tinguem informacions relatives a aquesta qüestió per part del Departament d’Educació us les farem arribar puntualment.

Podeu accedir als comunicats del Departament d’Educació i a aquestes instruccions completes fent un clic en aquest enllaç: comunicats oficials i instruccions.