Campanya de recollida de roba

“La moda és el que compres, l’estil és el que fas amb ell.”

L’alumnat de 4t d’ESO D impulsa una campanya de recollida solidària de roba en col·laboració amb la Fundació Formació i Treball, amb l’objectiu de donar una nova vida a peces que ja no utilitzem i ajudar persones que ho necessiten.

Convidem tota la comunitat educativa a participar-hi portant:
– Roba de vestir
– Roba de la llar
– Complements

📅 Fins al 13 de març
📍 Vestíbul de l’Institut Ventura Gassol

Entre tots podem fomentar el reciclatge tèxtil i contribuir a una causa solidària. Gràcies per la vostra col·laboració!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut