Alumnat 4eso: taller “Gairebé humans. Estudi dels primats antropomorfs”

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de Biologia i Geologia han anat al centre de recerca de referència europea en paleontologia i que es troba a la nostra ciutat: l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. Han fet una visita molt interessant pel museu, pels magatzems, pel laboratori, per l’exposició permanent… i, sobretot, han après molt dels nostres ancestres primats “sabadellencs/vallesans”: La Laia, el Jordi i en Pau, fent el taller “Gairebé humans. Estudi dels primats antropomorfs”.

Ara, la setmana vinent, continuaran el treball a classe aprofundint amb l’evolució dels homínids gràcies a la maleta amb rèpliques de cranis que ens han deixat en préstec l’Institut Català de Paleontologia.