Informació d’inici de curs per l’alumnat nou de 1r d’ESO. Curs 23-24

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, us volem donar la benvinguda al nostre centre i desitjar que el pas pel nostre institut sigui molt profitós pel vostre fill/filla.

Abans de començar el curs, us volem convidar a una reunió informativa telemàtica sobre els aspectes bàsics del curs vinent. La reunió serà el dilluns 10 de juliol a les 18 h a l’enllaç que us farem arribar aviat per correu electrònic (al correu corporatiu de família @institutvalles.cat que us vàrem facilitar el dia de la matrícula).

Per altra banda, abans de l’inici de curs cal que passeu a recollir l’ordinador que el vostre fill/filla farà servir durant tota l’etapa de l’ESO. L’ordinador vindrà amb una caixa que haureu de guardar i custodiar fins quan hàgiu de retornar l’ordinador (o, si és el cas, per portar-lo a reparar). Cal dir que en alguns casos es lliurarà l’ordinador sense caixa.

Us hem enviat per correu electrònic (al correu corporatiu de família) el dia en que es farà el  lliurament, així com un enllaç perquè pugueu escollir l’hora que millor us vagi per recollir-lo.

També us hem adjuntat al correu el full que us vàrem lliurar a secretaria i que el dia que vingueu a recollir l’ordinador haureu de portar signat.

Us desitgem un molt bon estiu!