Sant Jordi Serveis a la Comunitat

El passat dilluns 24 d’abril, alumnat i professorat de la família professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat hem gaudit d’una tarda lúdica per celebrar la diada de Sant Jordi. L’alumnat de 1r de TIS ha organitzat una activitat intercicle amb dinàmiques inclusives molt engrescadores. Hem participat de l’Escape Room amb la temàtica de treball en equip a càrrec de Roomescapeescoles, de la qual ens hem salvat i hem sortit sans i estalvis per poder compartir un berenar de germanor per agrair el treball i l’esforç a tot l’alumnat que va participar en el projecte APASIONA’T, dirigit per la professora Núria Enrique i l’equip docent de serveis a la comunitat i que ens va atorgar el 1r Premi Ensenyament Fundació Cercle d’economia de Formació Professional per acabar la jornada.

Moltes gràcies a tot@s!!!