Visita Media Markt CFGM Activitats comercials

El darrer dia de curs, el grup del  CFGM d’Activitats Comercials, va visitar l’establiment de Media Markt situat al Centre Comercial Splau. Aquest  és un centre de formació de la seva plantilla per a  tota Espanya. La Campus Manager, Hedy González Zubia i el seu equip, ens van donar la benvinguda a la zona de descans de tot l’estaff, tanmateix, el Gerent, el Fernando Alvaro Gorriti ens va donar acompanyar en un moment de la visita.

A la visita guiada, els alumnes van veure aplicats molts dels coneixements adquirits al llarg del curs. Alumnes del nostre Institut que fan formació Dual en el centre, així com  alumnes que ja han acabat les pràctiques i  han estat contractats també ens van acompanyar.

En definitiva vam tancar el curs d’una maner memorable, connectant la formació acadèmica, pràctica i, perquè no, lúdica, en un any que ha estat difícil.

Bon estiu a tots!. Cliqueu AQUÍ per veure les fotos.