Sortida formativa a Media Markt i Centre Comercial Splau Activitats comercials

Els alumnes del Cicle formatiu d’Activitats Comercials de primer any, han visitat l’establiment del Media Markt al Centre Comercial Splau, on els han rebut cordialment en els espais destinats al staff. Durant la jornada han realitzat un recorregut pels diferents espais de treball per tal de conèixer de primera mà totes les activitats que es desenvolupen per tal d’aconseguir el creixement comercial de l’empresa. Tot això, acompanyats per la direcció del centre i els alumnes del Torre Roja que actualment estan fent les pràctiques en aquest establiment.
Un cop finalitzada aquesta visita guiada, han fet un recorregut per les botigues del Centre Comercial Splau per analitzar els espais comercials de les diferents marques, així com els seus aparadors.
Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies.