L’ús de l’obligatorietat de la mascareta

Benvolguda Comunitat Educativa

De ben segur que haureu pogut escoltar a través dels mitjans de comunicació que està previst que aquesta nit es publiqui al DOGC les noves mesures on es flexibilitzi l’ús de les mascaretes en els centres educatius.

Atenent a les diverses informacions que hem anat rebent aquesta flexibilització de les mascaretes només afectarà demà 19 d’abril a l’alumnat d’ESO i en canvi, no serà fins el dimecres 20 d’abril que es flexibilitzarà l’ús de la mascareta en el centre a l’alumnat de post obligatòria, els docents i el personal PAS i PAE.

No obstant, l’ús de la mascareta és i serà un dret individual i qualsevol membre de la comunitat educativa pot continuar utilitzant-la. De fet és recomanable pels grups de risc.

a) ESO: A partir de demà, 19 d’abril de 2022, no serà obligatori l’ús de la mascareta en el centre.

b) Batxillerat, PFI, IFE, FP i Personal: A partir de dimecres, 20 d’abril de 2022, no serà obligatori l’ús de la mascareta en el centre.

Una vegada més agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Rebeu una cordial salutació,

Manel Merino, directOR