Informació Vaga estudiants 23 de setembre

Benvolguts/des;

Les organitzacions estudiantils han convocat una vaga d’alumnat el divendres 23 de setembre.

A partir del tercer curs de l’educació secundària obligatòria, les decisions col·lectives adoptades per l’alumnat en relació amb la seva assistència a classe, en exercici del dret de reunió, si es disposa de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors, no tenen la consideració de falta. Sou els pares o tutors legals qui decidiu l’assistència o no del vostre/s fill/s al centre.
En jornades com aquesta, cal que les famílies tinguin clar que el centre segueix l’horari habitual i que es continua desenvolupant l’activitat lectiva, encara que el nombre d’alumnes sigui menor.
El professorat adapten la classe lectiva, a les circumstàncies del cas i a les necessitats de l’alumnat.
Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no poden acollir-se al dret de manifestació i, per tant, tenen l’obligació d’assistir a les activitats del centre.

Per poder acollir-se a aquesta vaga d’alumnat s’ha de fer una sol·licitud en forma i data. Els grups que han fet correctament i s’adereixen a la vaga són:

ESO: 3r A, B, C, D i E – 4t  A, B, C, D i E.

PFI

IFE : 1r i 2n

Cicles Formatius Grau Mig: APD-1M, APD-1T, APD 21, APD 22, AG10-1r, AG102n, CM10- 1r, CM10-2n,  SMX11, SMX 12, SMX13, SMX21, SMX22 i SMX23.

Batxillerat: 1r A i B –  2n A i B

Cicles Formatius Grau Superior: TIS 1r i Tis 2n, CMAO 2n, CIB 1r i MiP 1r.

Autorització adhesió manifestació d’alumnat del 23 de setembre (no per l’alumnat de 1r i 2n ESO). 22-23 Accés al document

Adjuntem enllaç de la web del sindicat http://www.sindicatdestudiants.net/

Atentament

Prefectura d’estudis Institut Torre Roja