Agraïment especial a l’Alumnat de 2n de Batxillerat que ha participat a la III Jornada de Treballs de Recerca de Batxillerat.

Agraïment a l’alumnat de 2n de Batxillerat per la seva participació destacada en l’exposició de treballs realitzada pels estudiants de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat en el marc de la 3a Jornada de Treballs de Recerca de Batxillerat. Durant l’esdeveniment, els nostres estudiants més joves van tenir l’oportunitat de submergir-se en una varietat de projectes innovadors i creatius, gràcies al treball i la dedicació dels seus companys de 2n de Batxillerat. Cada expositor va compartir la seva experiència i coneixements d’una manera única i enriquidora. La interacció entre els diferents nivells educatius no només fomenta la col·laboració, sinó que també promou un ambient d’aprenentatge dinàmic i enriquidor. Estem veritablement impressionats pel compromís i la passió demostrats pels nostres estudiants majors en compartir els seus projectes i coneixements amb els seus companys més joves. Estenem el nostre agraïment a tots els qui van contribuir a l’èxit d’aquesta exposició, des dels estudiants expositors fins als professors que els van guiar en els seus projectes. La vostra dedicació i esforç no passen desapercebuts i són una inspiració per a tota la nostra comunitat educativa. Gràcies novament per la vostra contribució i compromís amb l’excel·lència educativa!