ACTE PÚBLIC PLACES VACANTS CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR DIMECRES 26 DE JULIOL DE 2023

Benvolguts/des alumnat i famílies,

Convoquem a tot l’alumnat que estigui a la llista d’espera i compleixi els requisits a l’acte públic per a la gestió de les places vacants.

PRESENTACIÓ I ASSIGNACIÓ DE PLACES VACANTS DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR DIMECRES 26 DE JULIOL DE 2023 A LES 09:00h.

A l’acte ha d’assistir la persona interessada i s’haurà de portar la següent documentació per tal de formalitzar la matrícula el mateix dia:

• Original del Document d’identificació de l’alumne/a (DNI-NIE-Passaport) i fotocòpia (les dues cares)
  • Original TIS (Tarjeta de la seguretat social de l’alumne/a) i fotocòpia (les dues cares)
  • Documentació acreditativa del requisit d’ACCÉS: Resguard del títol i certificat notes del curs anterior realitzat si escau (en cas de provenir d’un altre centre diferent de Torre Roja)
  • Si escau, original i fotocòpia del document acreditatiu de família nombrosa, monoparental, discapacitat,… en cas de tenir dret a la reducció de la part de taxes dels preus públics (taxa completa 360 euros, taxa reduïda 50% 180 euros, taxa reduïda 100% 0 euros). Més avall trobareu la informació i els enllaços dels preus públics.

EN CAS DE MENORS D’EDAT,

– Original Llibre de Família (pàgina on surt el menor) i fotocòpia
– Original del Document d’identificació dels pares / tutors legals (només menors) i fotocòpia (les dues cares)

En cas de no ser possible l’assistència podrà fer-ho qualsevol altra persona en representació degudament autoritzada (Autorització acte públic CFGS i fotocòpia DNI).

La no assistència a l’acte d’assignació suposa la pèrdua del dret a l’assignació de plaça.

Moltes gràcies.

Tel. 93.6373700