Sortida al Museu Egipci de Barcelona 1rB ESO

El passat dilluns 30 d’octubre, l’alumnat de 1rB va anar de sortida al Museu Egipci de Barcelona que complementa el projecte lingüístic del primer trimestre. L’objectiu ha estat ampliar una mica més els seus coneixements sobre Egipte i la seva cultura, a més a més de fer un taller d’escriptura jeroglífica.

Arran del projecte de l’àmbit lingüístic que s’està implementant a primer de l’ESO, l’alumnat està aprenent aspectes de la cultura, història i religió egípcia a partir de la lectura del llibre en castellà “Tut & Carter” de Miquel Arguimbau. Al llarg del trimestre es fa la lectura en castellà, acompanyada de diverses activitats complementàries en anglès i català per  tal d’ampliar els seus coneixements més enllà del que apareix al llibre. Les activitats complementàries van des de la simulació de situacions comunicatives en anglès per demanar informació i poder comprar les entrades del museu, a la visualització de vídeos referents a aspectes culturals i històrics.

Us deixem algunes imatges de l’alumnat fent el taller d’escriptura amb jeroglífics en paper papir i la visita que vam fer al museu per veure algunes mòmies, sarcòfags, la rèplica de la pedra de Rosetta i altres curiositats de l’època. Feu CLICK AQUÍ.