Cross Nadal 2023

Un any més hem celebrat el Cross i el Concurs de Sogatira al nostre centre educatiu. Amb aquesta edició portem ja 22 anys de Cros . Com de costum el Cros s’ha realitzat en un circuit dintre del parc de la Torre Roja i el Sogatira a les pistes del nostre institut. A aquest esdeveniment esportiu hi ha participat l’alumnat de l’ESO i de sisè de primària de l’escola Àngela Roca, sempre sota l’organització i supervisió de l’alumnat de primer de batxillerat de l’Institut Torre Roja. Voldríem agrair la col·laboració de l’Ajuntament de Viladecans, de la Diputació de Barcelona, d’Esports Barroso i a l’AFA Torre Roja.

Moltes gràcies a tots els participants i col·laboradors i fins a la propera edició.

Cliqueu AQUÍ per veure les fotografies de la jornada i donem les gràcies a Dolores Toribio per la seva col·laboració fotogràfica.