FINAL YOUNG BUSINESS TALENTS

Sóc la Núria Enrique, professora d’Economia a l’Institut. Encara que aquests dies anem tots de bòlit preparant les finals, no volia deixar passar dues coses.

La primera és que el divendres passat vàrem celebrar la final de Young Business Talents, un concurs nacional on només, aquest any, els 125 equips primers de tota Espanya arriben i on els nostres alumnes de 2n Batxillerat, varen fer una gran feina durant 4 mesos per poder estar-hi. Hi havia molta competència i encara que no vam arribar a obtenir els tant desitjats premis, els nostres alumnes van saber prendre decisions i estar a l’alçada del que el concurs requereix. Només per això, estic molt orgullosa del camí que han fet i com ho han defensat.

Aquí teniu les fotos del dia. Cliqueu AQUÍ.

Aprofito també per enviar un missatge d’ànims als nostres alumnes de 2n de Batxillerat que estan acabant exàmens i que aviat estaran preparant-se per les PAU. Molts ànims, aquest camí està pràcticament acabat!