ARA SÍ, TERCER ANY CONSECUTIU QUE ARRIBEM A LA FINAL NACIONAL YBT

Avui estem per celebrar! Després de més de 5 mesos treballant i prenent decisions empresarials per part del nostre alumnat de Batxillerat, hem arribat a la gran final nacional del Young Business Talents on els 100 equips millors de tot Espanya lluitaran per estar en una de les primeres places.

Mario Caseiro, Daniel Suñol, Mohamed Benhamou i Marc García han après molt del simulador i han sabut fer-li la volta cada setmana per poder estar entre els primers classificats de Barcelona. Enhorabona, nois!

Per aquells que no coneixeu Young Business Talents, us diré que és l’únic programa gratuït que permet adquirir experiència per a la pràctica. Un simulador empresarial que permet practicar prenent tot tipus de decisions dins una empresa: I+D+i en el disseny i prototip dels models a vendre al mercat, d’inversions en infraestructura, de costos de fabricació, de compres de matèries primeres, de distribució, de punts de venda, de contractació de personal, de finances, de màrqueting i de posicionament dins el mercat. Aquest any el repte ha estat més gran, ja que han incorporat nous elements a tenir en compte i li han fet un salt qualitatiu, del que ja ens tenen acostumats, fent encara més realista la pràctica amb el simulador.

No ha estat gens fàcil adaptar-nos a la nova realitat del simulador però mai he dit que no es podia. Quan vaig començar a l’octubre semblava que parlava en un altre idioma, em miraven com si m’hagués begut l’enteniment. Ara riem quan ho comentem, però si hi havia una cosa que sabia, era que ho podien fer. Aquest és el tipus d’esforç que tant demanem al nostre alumnat. Només puc estar orgullosa del que han aconseguit. Sempre contenta de poder estar al voltant de tant de potencial.