Erasmus+ Ajuntament de Viladecans

L’alcalde de Viladecans, Carles Ruiz i la tinent A. Rosa Cañisá, han rebut els alumnes Erasmus del Lycée des Méties Louis Martin-Bret de la localitat francesa de Manosque (Provença). Aquests alumnes fan pràctiques d’empresa en organitzacions que habitualment acullen alumnes de l’Institut Torre Roja o treballen en diferents projectes amb l’Ajuntament.

L’alcalde ha donat la benvinguda en francès a tots els presents: professors de l’Institut Torre Roja amb el seu Director,  representants de Media Markt Splau, empresa que participar en el aquest projecte, professors del Lycée y representants de l’Ajuntament que també han col·laborat en la gestió de l’estada.

A continuació ha destacat la importància de contribuir en el desenvolupament dels joves a nivell acadèmic, professional i cultural, especialment després d’un any en el que aquest grup d’edat s’ha vist durament confinat.

Tanmateix s’ha esmentat que des del 20 de maig, dues alumnes de l’Institut Torrre Roja fan el seu Erasmus a França, acollides pel Lycée Louis Martin Bret i l’empresa Gémo a Manosque.