Una immersió en l’èpica: El projecte de teatre sobre Les Troianes

L’alumnat de 1r d’ESO aquesta setmana està immers en un fascinant viatge amb el projecte de teatre sobre Les Troianes. Aquesta obra clàssica de l’antiga Grècia està sent una font d’inspiració per als nostres joves actors i actrius, i una oportunitat per explorar temes universals… Llegeix més»

Certamen literari de Sant Jordi en llengua castellana

Des del departament de castellà fem públiques les bases per al Certamen literari de Sant Jordi en llengua castellana.
Aquest any practiquem l’escriptura creativa a partir d’una selecció d’imatges escollides per nivell.
El període de presentació de projectes, tant de poesia com de narrativa, estarà obert fins… Llegeix més»

Motor, càmera i acció: Certamen literari de Sant Jordi en llengua catalana de Batxillerat

El Departament de Llengua catalana i literatura comença a endegar la maquinària de la creació literària amb la mirada posada en el pròxim certamen de Sant Jordi. El projecte que proposem aquest any per a impulsar la creativitat estètica del nostre alumnat de Batxillerat se… Llegeix més»

Posem fil a l’agulla al Certamen literari de Sant Jordi en llengua catalana a l’ESO: preparem-nos

El Departament de Llengua catalana i literatura comença a endegar la maquinària de la creació literària amb la mirada posada en el proper certamen de Sant Jordi. El projecte que proposem aquest any per a impulsar la creativitat estètica del nostre alumnat de l’ESO se… Llegeix més»

Posem en marxa el Club de Teatre d’estudis literaris: una nova experiència de gaudi de les arts escèniques

El departament didàctic de Llengua catalana i literatura hem posat en marxa un CLUB DE TEATRE per a l’alumnat de Batxillerat que cursa matèries relacionades amb els estudis literaris d’aquest àmbit de coneixement amb els següents objectius:

• Difondre el gènere teatral entre els més joves.
  • Educar nous… Llegeix més»