Certamen literari de Sant Jordi

Ens agrada compartir amb vosaltres l’èxit del certamen literari de Sant Jordi d’aquest curs. L’acte s’ha desenvolupat, com és habitual, a la sala d’actes/gimnàs del centre on hem pogut participar del talent literari dels nostres alumnes.
Aquest certamen literari de Sant Jordi no només ha sigut… Llegeix més»

El Club de Teatre del Batxillerat d’Humanitats gaudeix amb ‘Ifigènia’ d’Eurípides al Teatre Lliure: la lluita eterna entre l’instint i la raó

El Club de Teatre de Batxillerat que impulsa el Departament de Llengua catalana i literatura, orientat a l’alumnat de matèries humanístiques de l’àmbit, ha assistit a la representació l’obra grega clàssica “Ifigènia” d’Eurípides al prestigiós i innovador Teatre Lliure de Barcelona, la qual és una… Llegeix més»

Novetat editorial: ‘Les veus melodioses’. La revista del certamen en llengua catalana de Sant Jordi ja és aquí

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, el Departament de Llengua catalana i literatura té el goig de presentar-vos i lliurar-vos la revista literària amb les obres guardonades d’enguany en el marc del certamen literari de la nostra àrea lingüística.
El projecte que proposem aquest… Llegeix més»

Procés preinscripció i matrícula Batxillerat 2024-2025

Calendari del procés preinscripció i matrícula Batxillerat 2024-2025:
– Publicació de l’oferta inicial: 16 d’abril de 2024
– Període de presentació de sol·licituds: del 18 al 25 d’abril, ambdós inclosos. Es pot presentar la documentació fins el 26 d’abril de 2024
– Publicació de la llista de sol·licituds… Llegeix més»