Convalidacions de matèries

Convalidacions de matèries per música o esport

Procediment pel reconeixement/convalidació de matèries optatives de l’ESO, de la matèria de música, de l’educació física o de les matèries específiques del Batxillerat.

1) Omplir el formulari de sol·licitud corresponent:

Sol·licitud de reducció de matèries de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) per als alumnes que cursen estudis de música en un conservatori o centre professional o en una escola de música autoritzada. EMU1

Sol·licitud de reconeixement de la matèria d’Educació Física de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) als alumnes amb dedicació significativa a l’esport.

Sol·licitud de reducció de matèries de la franja d’específiques de batxillerat (BATX.) basant-se en estudis de música en un conservatori o en un centre professional. BMU1

Sol·licitud de reducció de matèries de batxillerat (BATX.) basant-se en estudis de música en una escola de música autoritzada. BMU3

Sol·licitud de reconeixement de la matèria d’Educació Física del Batxillerat (BATX.) als alumnes amb dedicació significativa a l’esport.

2) Sol·licitar el certificat corresponent a l’Escola de Música Autoritzada, Conservatori, Consell Català de l’Esport o federació esportiva, segons el cas.

3) Enviar la sol·licitud signada juntament amb el certificat corresponent a l’adreça de correu a8047421@xtec.cat indicant al cos del missatge “Sol·licitud de convalidació” abans del 29 d’octubre de 2022.