Certamen literari de Sant Jordi

Ens agrada compartir amb vosaltres l’èxit del certamen literari de Sant Jordi d’aquest curs. L’acte s’ha desenvolupat, com és habitual, a la sala d’actes/gimnàs del centre on hem pogut participar del talent literari dels nostres alumnes.

Aquest certamen literari de Sant Jordi no només ha sigut una oportunitat per als nostres alumnes de compartir les seves obres amb tota la comunitat escolar, sinó també una celebració de la importància de la literatura en les nostres vides. La capacitat de les paraules per inspirar, emocionar i connectar-nos amb els altres ha quedat ben expressada en les diverses obres presentades.

QUADRE D’HONOR [certamen literari’24]

• Llengua catalana i literatura

• Llengua castellana i literatura

Enhorabona a tots! A l’alumnat que hi ha participat, al que ha col·laborat en la dinamització de l’esdeveniment i a tot el professorat responsable de programar-lo, motivar-lo, valorar-lo i dur-lo a bon port. Gràcies!

Fotos del certamen

A part del lliurament dels respectius guardons, hem pogut gaudir de les actuacions musicals dels nostres alumnes que han fet més gran i especial aquesta gran festa de la lectura i de l’amor.

________________
“Les veus melodioses”. La revista del certamen en llengua catalana de Sant Jordi.