Participació a la primera Olimpíada de Dibuix Tècnic de Catalunya

Hugo Bosque, Jan Garcia i Diego Piminchumo, alumnes de 2n de Batxillerat, s’han presentat a la primera Olimpíada de Dibuix Tècnic de Catalunya, celebrada a la Facultat de Belles Arts el dissabte 6 d’abril.

L’acte consistia en dues proves: la primera, de 40′ de durada, era un test de 20 preguntes de resposta múltiple i la segona, d’1 h i 30′, consistia en dos exercicis, un de geometria plana i l’altre de resolució dièdrica (3 i 7 punts respectivament). Aquesta segona part amb un valor del 80% de la puntuació total.

Els nostres alumnes van arribar puntualment a la cita, a les 9 h del matí, amb els seus estris de Dibuix Tècnic, i van resistir fins a l’últim moment intentant acabar la segona prova, que era prou complexa.

En acabar, van assistir a la Taula Rodona que es va fer a l’Aula Magna, amb el Degà de la Facultat de Belles Arts. Dr. Eugeni Boldú Montoro, entre altres personalitats, també de l’Escola d’Arquitectura, relacionats amb la matèria, on es va parlar de la conveniència o no, en el món de la digitalització, de continuar impartint aquesta matèria com fins ara, fent exercitar el cervell per entendre posicions i projeccions de dificultat elevada.

Malgrat que cap dels tres alumnes ha aconseguit cap premi, el seu interès, dedicació i extrema voluntat han estat immillorables. L’acte va acabar a les 14:30 h amb l’entrega dels premis i els nostres alumnes van aplaudir els guanyadors. Una experiència molt enriquidora!