Reutilització de llibres

De ben segur que el terme reutilització o socialització no us sona estrany, perquè a les vostres escoles ja devíeu socialitzar. Aquest és un pla per aprofitar els llibres que comprem, fent-los servir durant tres, quatre... o més cursos.

Els objectius d’aquest projecte formen part de la formació i valors que creiem que són importants per als nostres fills i filles. Així mateix permet fer un bon ús dels recursos que tenim i contribuir a l’estalvi de les famílies.

Aquests llibres són gestionats i custodiats per una empresa externa juntament amb l'AFA.

Les famílies que estan associades a l’AFA són les que poden gaudir dels beneficis que implica la socialització i reutilització de llibres de text. La comanda es fa via internet en els terminis establerts per l’AFA per tenir el lot de llibres preparat uns dies abans que comenci el nou curs.

És molt important la vostra participació i la del vostre fill/a en aquest procés, des del compliment dels terminis fins el compromís de mantenir els llibres en un bon estat de conservació.

Al final de cada curs es comprova i valora l’estat dels llibres retornats pels alumnes.