L’alumnat de 4t d’ESO es gradua i tanca una etapa plena d’aprenentatges i experiències
19/06/26
El 18 de juny, l’Institut Montserrat Roig ha celebrat l’acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO de la promoció 2025-2026, una jornada especialment emotiva que va reunir alumnes, famílies i professorat per commemorar la finalització d’una etapa educativa fonamental.
L’acte va servir per reconèixer l’esforç,… Llegeix més»














