El Club de Teatre del Batxillerat d’Humanitats gaudeix amb ‘Ifigènia’ d’Eurípides al Teatre Lliure: la lluita eterna entre l’instint i la raó

El Club de Teatre de Batxillerat que impulsa el Departament de Llengua catalana i literatura, orientat a l’alumnat de matèries humanístiques de l’àmbit, ha assistit a la representació l’obra grega clàssica “Ifigènia” d’Eurípides al prestigiós i innovador Teatre Lliure de Barcelona, la qual és una de les grans produccions  de les arts escèniques d’aquesta primavera a la ciutat.

En paraules de la directora del muntatge considera que aquest text dramàtic és essencial perquè va a l’arrel de les coses a través d’històries amb déus, deesses, herois i heroïnes.

La història d’Ifigènia ens ha explicat unes quantes coses, a partir de l’encaix entre instint i raó, però també que la violència i el desig de venjança dominen el món, la democràcia és imperfecta o que els éssers humans som els responsables dels nostres actes.

Certament, una activitat força inspiradora i formativa que ha estat una delícia per a l’alumnat.