Brillant debut teatral: Les Troianes interpetades pels alumnes de 1r d’ESO

Hem estrenat amb èxit l’obra Les Troianes, portada a escena amb gran talent i passió pels nostres nois i noies de primer d’ESO. Aquesta representació teatral de la tragèdia grega és el producte final del projecte del segon trimestre “Amunt el teló” i l’Espai Jove La Fontana ha estat el lloc escollit per poder-ne gaudir, des de la primera escena fins a l’últim acte, tant els seus companys de classe de 2n d’ESO, com el professorat i les famílies presents.

Donem l’enhorabona als alumnes, als professors i a tots els qui han fet possible aquesta producció teatral. Ha estat una experiència inoblidable i enriquidora per a tots, i estem impacients per veure les futures produccions artístiques i els èxits que els esperen.

Per a aquells qui no vàreu poder assistir-hi, el nostre company Txeluí ha enregistrat la representació i ha produït el vídeo següent. Enhorabona, Txeluí, per aquesta feina extra.