Visita dels companys d’Amisol

Avui hem rebut la visita dels companys d’Amisol Solsona. Ens han fet el lliurament d’una carta d’agraïment  a tot el professorat i alumnat de l’Institut pel donatiu econòmic lliurat a l’Associació Amisol de la recaptació de les entrades del musical Mar i Cel que van realitzar els nostres alumnes al Teatre Comarcal de Solsona.

La carta també diu que “més enllà de l’aportació econòmica, us agraïm que hagueu pensat en la nostra entitat i us felicitem per la sensibilitat i el compromís mostrats cap al col·lectiu de persones amb discapacitat. Sense dubte, aquesta confiança ens encoratja a seguir treballant i lluitant pels drets de les persones amb discapacitat i per la seva integració social i laboral”.

I afegeix… “Al mateix temps, volem felicitar els joves actors i actrius l’excel·lent espectacle que van oferir”.

Des del centre, gràcies per aquestes paraules, gràcies per la vostra visita i fins ben aviat!