Representació del Dret d’Aimines

El 4 de juny a la tarda, com a cloenda de la Fira Medieval de Cardona, es representarà l’obra escrita per Anna Canosa: El Dret d’Aimines.
Aquesta obra ja es va representar fa dos anys, però aquest any hi ha algunes modificacions que encara s’estan elaborant.Tan els actors com els músics són alumnes de l’Institut. Us agrairíem que féssiu el possible per assistir-hi per a que els alumnes vegin que el seu “treball” està reconegut pels seus professors.
Aquest any, l’obra es representarà a un entorn entranyable: La Plaça del Mercat de Cardona, (i no dic “entranyable” només perquè hi visqui jo, sinó perquè ho és).
Hi haurà un escenari i cadires, de manera que tindrem un “teatre” al bell mig del casc antic i a la fresca!
L’Ajuntament de Cardona col•labora aquest any pagant el vestuari i facilitant-ne la representació.
S’ha creat una comissió per dur a terme aquesta representació que narra un fet històric de la nostra vila. Si hi voleu participar, hi sereu molt ben vinguts!
Estem orgullosos dels alumnes que s’han ofert a participar en aquesta activitat i ens agradaria que els animéssiu a continuar sent tant participatius com ho han estat fins ara.
El dia 4 de juny, us esperem a tots a la Plaça del Mercat. No us ho perdeu!