Recital de poemes d’Emiliano Valdeolivas

Avui el cantautor Emiliano Valdeolivas ens va oferir el concert Cantología de la poesía española que va suposar un recorregut per la lírica castellana des de l’Edat Mitjana fins al S.XX.
Les diferents cançons anaven acompanyades d’una breu explicació que facilitava la comprensió i animava els alumnes a escoltar amb atenció o participar activament.
El concert va ser tot un èxit. L’autor va ser capaç de captar l’atenció dels alumnes amb les seva música i les seves intervencions plenes d’ironia i bon humor. Els alumnes van mostrar molt bona actitud en tot moment.
Al finalitzar el concert alguns alumnes es van voler fer una foto amb l’Emiliano.
Volem agrair a l’editorial Vicens Vives la possibilitat de gaudir d’aquest concert.(fotos)