Portes Obertes

El proper dimecres 7 de març s’escau la  JORNADA de PORTES OBERTES  , adreçada tan a pares, mares i alumnes que actualment cursen 6è d’Educació Primària com per a totes aquelles famílies que vulguin conèixer-nos millor.

Podeu visitar-nos durant tota la jornada. Volem destacar:

• De 9 a 10.30 h. els alumnes de 6è de Primària de l’escola Joan de Palà  i l’escola Mare de Déu del Patrocini  visitaran l’institut acompanyats del professorat d’educació primària i seran rebuts per professorat de l’institut.
  •  A les 17 h. hi haurà una xerrada informativa per a mares i pares on s’informarà de l’organització de l’ESO i del procediment de preinscripció. Tanmateix en el cas de que no pugueu assistir-hi per motius d’horari, estem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.