Jornada poètica

Dimarts 6 de març de 2018 farem una Jornada Poètica. Aquesta activitat aplegarà els alumnes d’Infantil i Primària de l’Escola Mare de Déu del Patrocini i els alumnes, de 1r a 4t d’ESO, de l’institut Sant Ramon. Tot l’alumnat es repartirà per diversos espais del centre de Cardona i duran a terme petits tallers:

• P3, P4 i P5, acompanyats pels alumnes de 4t d’ESO, faran el Safari Poètic.
  • Cicle Inicial i 3r d’ESO duran a terme el taller de Poesia Efímera.
  • Cicle mitjà, guiats pels alumnes de 2n d’ESO, faran la Interpretació Poètica.
  • Cicle superior i els alumnes de 1r d’ESO participaran en el Joc de Pistes Poètic.

La Jornada Poètica començarà a 2/4 d’11. A les 12 del migdia, alumnes i professors de l’escola i l’institut ens trobarem a la Plaça de la Fira i posarem en comú l’experiència compartida.

Tot i que els diversos tallers i la cloenda serà fotografiada  i filmada, us animem a venir-nos a veure. Sereu molt benvinguts.