Nota núm. 1 per a 2n. de Batxillerat

NOTA núm. 1 2n Batxillerat

• Ha sortit la convocatòria de BEQUES per a alumnes que iniciaran estudis universitaris. Hem penjat informació a la web de l’institut.
Si voleu demanar–la cal que prepareu la documentació el més aviat possible i la porteu a secretaria. Us donarem el resguard i quan aneu a matricular-vos a la Universitat ja sabreu si us l’han concedida. És molt senzill.
• Del 20 al 30 de maig heu d’imprimir-vos l’imprès de matrícula de les PAU i comprovar que totes les dades siguin correctes. Hi trobareu les vostres dades, les matèries d’examen i l’import. Per a això heu d’entrar a l’adreça: https://accesnet.gencat.net®Proves d’accés a la universitat (PAU) ®3. Matrícula convocatòria de juny. Alumnes que l’any 2008 fan el 2n de batxillerat a Catalunya.
. El dimarts 27 de maig heu de venir a recollir les notes. Les tutores us convoquen a les 9 a la vostra aula.
• Si aproveu 2n de Batxillerat i voleu fer la selectivitat (PAU) , amb l’imprès de matrícula haureu d’anar a fer el pagament a La Caixa abans del dia 2 de juny. IMPRORROGABLE! Cal que ens porteu una còpia del resguard a secretaria i que guardeu l’original, molt ben guardat.
• Dimecres 28 comencen les classes de repàs/preparació de selectivitat.