Nota 1 per a 2n Batxillerat

NOTA núm. 1 2n Batxillerat-2009-10

A PARTIR D’ARA US ANIREM INFORMANT AMB NOTES COM AQUESTA QUE PENJAREM A L’AULA I A LA WEB DEL CENTRE. LLEGIU-LES ATENTAMENT!!!

• Com heu vist els exàmens finals/recuperació són de 13 al 19 de maig.

• El divendres dia 21, a les 11:30, heu de venir a recollir les notes finals.

• Dilluns 24, comencen les classes de repàs. Per tant, l’alumnat que s’examini de selectivitat (PAU) disposarà de dues setmanes completes de classe.

• Els alumnes que no aprovin totes les matèries tenen la possibilitat de fer unes proves extraordinàries abans d’acabar el curs, però ja no tindran la possibilitat de fer les PAU al juny. Properament es fixarà el calendari.

• Del 20 de maig al 31de maig heu d’imprimir-vos l’imprès de pagament de les PAU i comprovar que totes les dades siguin correctes. Hi trobareu les vostres dades, les matèries d’examen i l’import. Heu d’entrar a l’adreça següent amb el vostre codi:

https://accesnet.gencat.cat® Proves d’accés a la universitat (PAU) ®Matrícula convocatòria de juny .Alumnes que l’any 2010 fan el 2n de batxillerat a Catalunya

• No heu de fer el pagament a La Caixa fins que haguem fet l’avaluació final.