Junior Achievement

juniorgriff

Els alumnes d’Estada a l’Empresa de 1r de Batxillerat duen a terme un projecte innovador encapçalat per Junior Achivement.
Aquests alumnes han començat el seu llarg camí amb l’empresa, de nom GRIFF S.A., amb un invent útil per a la vida quotidiana. Es tracta del “confort hand” (mà confortable) basat en una nansa còmode per aguantar les bosses de la compra per evitar danys als dits.
Els alumnes estan molt il·lusionats amb el projecte i hi estan posant molt d’esforç per aconseguir els resultats esperats.
També esperen la vostra col·laboració, ja que podeu comprar accions o comprar el mateix producte quan estigui a la venda.
Per a més informació podeu parlar amb els presidents Andreu Boixadera i Lluís Sala.
També podeu enviar un correu electrònic a l’adreça conforthand@hotmail.es.

Jordi Garriga Clusellas, director de Màrqueting.