Jornades de Salut

El dies 8, 9 i 10 d’abril es faran les  Jornades de Salut en el Programa pilot de Salut Integral de la Fundació SHE. La programació serà la següent:
Dimecres 8, a les 15:30 Taller de reanimació cardiopulmonar per als professors
Dijous 9, de 9:30 a 11:30 h Caminada Popular organitzada pel CAP i amb motiu del Dia Mundial de l’Activitat Física. Es tracta d’un recorregut urbà d’uns 4 km on hi participen totes les escoles i la gent que vulgui. Comença i s’acaba al pati de l’institut. A l’arribada hi haurà un esmorzar saludable per a tots els participants.
Dijous 9, d’11:30 a 13:30 Esports i activitats lúdiques al pati de l’institut. Durant dues hores els alumnes d’ESO faran competicions entre ells en diferents esports.
Divendres 10, es farà una Taller de reanimació cardiopulamonar als alumnes d’ESO: de 8 a10 h a 1r i 2n d’ESO i de 10:20 a 12:20 a 3r i 4t d’ESO.