Intercanvi amb Alemanya

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’institut Sant Ramon participaran entre aquest curs i el vinent en un intercanvi escolar amb alumnes alemanys. La població escollida ha estat Alsfeld, una vila d’uns 17.000 habitants situada al centre del país.

Cada alumne té una "parella" d’intercanvi, és a dir, un/a company/a alemany amb qui estableix contacte per diversos mitjans amb la finalitat de conèixer-se i amb qui pugui compartir gustos, experiències i, sobretot, practicar l’anglès.

Més tard, durant el proper curs, els nostres alumnes viatjaran a Alsfeld per tal de conèixer personalment els seus companys amb qui conviuran una setmana i on participaran en diverses activitats a l’institut i visitaran els llocs més emblemàtics dels voltants.

De la mateixa manera, Cardona serà el lloc de destí dels alumnes alemanys perquè pugui gaudir durant uns dies d’aquest entorn i concloure així el procés d’intercanvi.

Esperem que tots i totes ho passin d’allò més bé i aprofitin aquesta experiència per tal de conèixer noves persones, una nova cultura i millorar l’anglès!